CS5 Dreamweaver widgetbrowser installeren (oid)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kayla

Verenigingslid
Lid geworden
19 dec 2000
Hallo,

Mijn Adobe CS5 heb ik ondertussen al 2 jaren en tot vorige maand niets met dreamweaver gedaan. Al die tijd ben ik bezig geweest met Photoshop en Illustrator. Mijn 'werkstukken' portfolio staan op mijn eigen site.
Mijn huidige site heb ik in iWeb gemaakt; maar het wordt tijd voor een wat professionelere site, die ik dus zelf in elkaar wil zetten. Mezelf al een heleboel dingen aangeleerd maar nu loop ik vast op mijn gallery, diavoorstelling. Hiervoor moet ik een widget invoegen, echter ik heb geen widgetbrowser. Het downloaden lukt niet (meer) omdat ze nu alles vernieuwen en alles in de cloud staat. Ook de adobe exchange kan ik nergens vinden. Met googlen en klikken wordt ik over het hele www geslingerd maar ik zie nu door de bomen het bos niet meer.
Wie kan mij helpen:
ik heb Adobe CS5 (en wil echt niet naar 6 in de cloud) en ik zou toch graag 'iets' in dreamweaver installeren waardoor ik dus widgets of extensions kan importeren zodat ik niet alles zelf hoef te programmeren en het wiel nogmaals uit moet vinden. Zo goed ben ik nl ook nog niet in DW en ik wil niet pas over een jaar een proffesioneel ogende site online hoeven zetten.
Wie weet waar ik wat moet doen?

Groet,
Willy

W|ilLuStration Design

uh leg eens uit?
Ik heb CS5 en je hebt nu alleen nog maar CC
in tutorials (over CS5) kom ik tegen dat ik via de widget browser extensions kan zoeken en toevoegen; als ik de widget browser wil downloaden (want die heb ik nl niet) dan kom ik op een omleidingspagina terecht van Adobe. Vervolgens lees ik over Adobe exchange, die er ook niet is voor CS5 (is wel te downloaden voor CS6 en CC maar dat werkt bij mij dus niet)
Mijn vraag is dus simpelweg: wat moet ik dan gebruiken om een extensions (zoals een gallery voor mijn artwork) te zoeken en toe te voegen in dreamweaver zodat ik hem op mijn site kan zetten.?
Of heb ik dat nu niet meer nodig, nu Adobe CC heeft en ik nog steeds CS 5???

Hallo

In DW klik op HELP en dan vervolgens op Dreamweaver Exchange.
Hier kan je dan al dan niet gratis extensies downloaden.
Voor een fotoslideshow kan je
EasyRotator - Free jQuery Rotator / Slider Builder gratis downloaden

Groetjes :thumb:

Hallo,
Heb inderdaad de Exchange gevonden via help (ben daarin dus verder gekomen), ook de EasyRotator -Free jQuery Rotator maar dan krijg ik onderstaand scherm:
Schermafbeelding 2013-10-15 om 21.35.32.png
dus ik denk niet dat die meer werkt :mad:
Zal dus verder moeten sneupen: iemand nog een leuke (liefst gratis) tip voor een te integreren gallery??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan