Csata Combo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Hallo !
Op de PC van een kennis (P3 1000MHz, 512 Mb, 160 Gig) is de harde schijf aangesloten via een Conceptronic CSATA Combo kaart, en heeft twee partitie's. OS Win XP Pro SP2.
De bedoeling was om een tweede OS op de tweede (lege) partitie te plaatsen (WinXP Turks).
Ik heb deze dus geformatteerd en opgestart van de Turkse CD-Rom.
Dan meldt de setup van windows dat er geen partitie gevonden kan worden om te installeren en kan ik via F3 alleen de setup nog afsluiten.
Kan dit te maken hebben met die Sata combo ?
Evt. drivers hiervoor zijn toch al geinstalleerd ?
Alle goede raad is welkom!!
Bedankt vast,
Harry.

Hallo !
Ik ben er dus nog niet uit.
Het ligt niet aan die Turkse WIn XP-CD, want op een andere PC werkt de set-up probleemloos. Inmiddels een mailtje naar Conceptronic gestuurd en om goede raad gevraagd.
Is er hier niemand die zo'n CSATA Combo kaartje kent van deze firma ?
Greetz,
Harry.

Gelukkig zojuist de drivers voor dat Conceptronic ding binnengekregen en ga er morgen of maandag mee aan de slag. Je hoort het nog !!
Greetz,
Harry.

Hallo,
Sorry dat het even duurde
, maar ik heb die nare ziekte die met een K begint en dan ben ik wel es 'n paar dagen niet in vorm.
Ik heb dat progje dus op een floppy gezet, en opgestart van die turkse Win XP Pro CD.
Bij de melding over raid-installers op F6 gedrukt, floppy erin en de rest ging vanzelf !!
Toch snap ik nog niet waarom je bij een dual-boot install weer die controller moet installeren, maar goed...het werkt dus !!
Bedankt voor het meedenken,
greetz,
Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan