csharp meer maal ongedaan maken,

Status
Niet open voor verdere reacties.

baws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Berichten
1.258
Hallo,

is het mogelijk om een groter geheugen aan c# toe te kennen, zodat ik vaker ongedaan maken (ctrl + z) kan doen?
Soms ben ik een hele tijd bezig geweest en kon ik eigenlijk toch beter de oude methode gebruiken.
dan doe ik ctrl+z maar dat kan niet zo heel vaak.

mvg
 
Wat je dan het beste kan doen, is even de code die je eerder had kopiëren, en commenteren. Dan plakken en de geplakte code bewerken.
 
ja dat snap ik ook wel , ik kan ook heel het project kopieren maar dit vraag ik niet..
 
Ook geen antwoord op je vraag, maar wel een manier om terug te gaan naar je vorige versie is om een source control programma te installeren. Als je de keuze/licentie of t geld er voor hebt zou ik voor TFS 2010 gaan. Andere mogelijkheid is sourcegear.
http://www.sourcegear.com/ deze is gratis bij 1 gebruiker.
 
en wat doet zo'n programma dat is opzich wel handig om te weten ;)
 
Je project wordt opgeslagen in een database. Elke keer als je wijzigingen opslaat wordt dit bijgehouden. Je kan de volledige historie zien van welke wijzigingen je waar gedaan hebt. Indien nodig kan je een rollback doen van je wijzigingen. Daarnaast bied TFS nog veel meer mogelijkheiden, maar die kan je vinden op de site van MS.
 
Ben voorstanden van versioning tools, maar je moet het eerst wel gecommit hebben voordat je 'terug kunt stappen'. Als je een hele dag aan het programmeren bent geweest zonder te committen, zit je nog steeds met je ctrl+z te hannissen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan