BrEeZeR
Inventaris
- Lid geworden
- 27 apr 2001
Hey,
Weer een vraagje betreft CSS (Het is toch wat
). Ik ben nu weer bezig met mijn website, en alles gaat prima.. in IE en FF ziet het er goed uit en alles is strict enzo.
Het probleem waar ik tegenaan loop is het volgende:
De site bestaat uit een aantal divs:
Container (Hier staat alles in, dus alle divs staan onder deze div).
Header
Content
Menu
Tekst
Footer
In de div "tekst", staat zoals je al verwacht de content. Dit moet een flexibele div zijn die groter moet kunnen zijn als er meer tekst in staat.
Nu ben ik de hele middag al bezig met dit probleem, maar kom er echt niet uit. Ik wil geen "overflow", want dan krijg je gewoon een soort van iframe waar je tekst in komt. Ik wil gewoon dat de div "content" meegaat met de tekstdiv en dat de footer daar weer onder blijft staan.
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Want ik heb nog geen oplossing gevonden.
Greetz,
Dennis
Weer een vraagje betreft CSS (Het is toch wat

Het probleem waar ik tegenaan loop is het volgende:
De site bestaat uit een aantal divs:
Container (Hier staat alles in, dus alle divs staan onder deze div).
Header
Content
Menu
Tekst
Footer
In de div "tekst", staat zoals je al verwacht de content. Dit moet een flexibele div zijn die groter moet kunnen zijn als er meer tekst in staat.
Nu ben ik de hele middag al bezig met dit probleem, maar kom er echt niet uit. Ik wil geen "overflow", want dan krijg je gewoon een soort van iframe waar je tekst in komt. Ik wil gewoon dat de div "content" meegaat met de tekstdiv en dat de footer daar weer onder blijft staan.
HTML:
div#content
{
position: absolute;
width: 736px;
height: 400px;
top: 125px;
left: 15px;
background-color:#FFFFC0;
border-left: 1px solid #000000;
border-right: 1px solid #000000;
z-index:1;
}
div#content_rechts
{
width: 500px;
height: 300px;
background-color: #FFFFFF;
top: 15px;
left: 180px;
border: 2px dotted #000000;
}
div#footer
{
width: 743px;
height: 34px;
left: -5px;
bottom: -33px;
background: url('images/footer.jpg');
background-repeat: no-repeat;
}
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Want ik heb nog geen oplossing gevonden.

Greetz,
Dennis