Hoi,
Ik ben een webshop aan het maken waar de pagina-hoogte automatisch meegaat met de inhoud ervan. (height: auto
;
Alleen nu zit er boven&links een menu en verschoof mijn tekst met dat menu.
Nu had ik her en der al nagevraagd en overal zeiden ze me dat ik dan mijn center, waar het om draait dus, absolute moet maken.
Dat heb ik nu gedaan, alleen dan gaat mijn pagina zelf niet meer automatisch mee. Mijn center valt nu 'over' mijn achtergrond (container) zonder dat die container meegaat in hoogte.
Dus kort samengevat:
Div 'center' staat in het div 'container'.
Div 'center' varieert in hoogte (ligt aan aantal artikels wat er komt te staan)
Div 'container' varieert dus mee met 'center' dmv auto-height.
Nu staat 'center' dus op absolute en gaat 'container' niet meer mee met 'center', dus de tekst wat in 'center' staat valt over mijn achtergrond van 'container' ipv dat het er tussen blijft.
Iemand een idee?
Ik ben een webshop aan het maken waar de pagina-hoogte automatisch meegaat met de inhoud ervan. (height: auto

Alleen nu zit er boven&links een menu en verschoof mijn tekst met dat menu.
Nu had ik her en der al nagevraagd en overal zeiden ze me dat ik dan mijn center, waar het om draait dus, absolute moet maken.
Dat heb ik nu gedaan, alleen dan gaat mijn pagina zelf niet meer automatisch mee. Mijn center valt nu 'over' mijn achtergrond (container) zonder dat die container meegaat in hoogte.
Dus kort samengevat:
Div 'center' staat in het div 'container'.
Div 'center' varieert in hoogte (ligt aan aantal artikels wat er komt te staan)
Div 'container' varieert dus mee met 'center' dmv auto-height.
Nu staat 'center' dus op absolute en gaat 'container' niet meer mee met 'center', dus de tekst wat in 'center' staat valt over mijn achtergrond van 'container' ipv dat het er tussen blijft.
Iemand een idee?