damnsharp
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 6 jan 2012
Tsja, een van de basis dingen maar ik vind in css een menu maken lastig blijven. Een menu met 1 laag gaat goed (ook wel eens met hulp) maar als het dropdown moet zijn wordt het lastig.
Ik ben met "het groene boekje" bezig maar kom er nog niet uit. Overigens, W3C op html en css is goed.
Linkje plaatje hoe het moet worden: bekijk plaatje hier
Linkje test website: bekijk site hier
Wat is in ieder geval het probleem, het submenu onder "Verslagen" schiet links in beeld i.p.v. onderaan. Verder moet het submenu breder zijn in verband met langere menuteksten, dat krijg ik ook niet voor mekaar.
Ik heb voor testen het submenu op -10 ipv -9999 pixels gezet dus nu is het meteen links in beeld
Bedankt voor meedenken!
Ik ben met "het groene boekje" bezig maar kom er nog niet uit. Overigens, W3C op html en css is goed.
Linkje plaatje hoe het moet worden: bekijk plaatje hier
Linkje test website: bekijk site hier
Wat is in ieder geval het probleem, het submenu onder "Verslagen" schiet links in beeld i.p.v. onderaan. Verder moet het submenu breder zijn in verband met langere menuteksten, dat krijg ik ook niet voor mekaar.
Ik heb voor testen het submenu op -10 ipv -9999 pixels gezet dus nu is het meteen links in beeld

Bedankt voor meedenken!
Laatst bewerkt: