CSS en Snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

the big dodo

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
ik heb een klein scriptje dat heel veel md5 hashes van een string maakt aan de server kant (http://86.93.146.92:2000/?text=Sneller&repeat=2000000 LET OP!!!De pagina zal +/- 92MB zijn, je kunt het getal veranderen in een lager getal ). nu zou ik graag een css style toe willen voegen maar ik vroeg me af of dat de snelheid van de browser beinvloed, als ik nu heel veel md5 hashes heb is hij al vrij traag, word die dan nog trager of blijft de snelheid gelijk.

Hi,

hou de stijldefinitie, ik neem aan dat je de P-tag wilt stylen, buiten de body of maak een aparte CSS-file. "De geleerden" zeggen dat CSS versnellend zou moeten werken op de presentatie.

Je zou het zelfs kunnen testen om aan het begin een tijdmarkering EN ook aan het eind te zetten en kijken welke style-vorm echt zou vertragen

CSS kost geen extra tijd aan jouw server kant buiten het downloaden van een bestandje van minder dan 1kb en de gebruiker zal er ook weinig van merken; het valt allemaal in het niks bij het genereren van zo'n crapton aan md5 hashes.

Als het idee overigens is om de hashes van de getallen tussen 1 en X te genereren zou ik ze allemaal in een database gooien, dan hoef je ze niet iedere keer opnieuw te berekenen.

je kunt zlef de strings invoeren, dus opslaan is geen optie

ik zal het gaan proberen met css en wat tijd notaties

p.s. het genereren van de md5 hashes gebeurt in minder dan een seconde dus dat is ook bijna niks, het grootste probleem is het verzenden van het bestand/renderen van de grote hoeveelheid platte text in de browser

Laatst bewerkt:
Hi,
misschien behoor ik niet tot de doelgroep. Na 40000 ben ik gevlucht. Als deze excercitie een doel heeft kunnen we misschien over versnelling gaan nadenken?

PS: wat bedoel je in deze context met fps?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan