Ben dus wat aan het prullen met een site en kom het volgende probleem tegen...
Ik zou ook mijn <h1>Header Title</h1> een <h2>tag willen zetten met een andere boodschap (voorbeeld 'welkom').
De <div id="main"> wordt helemaal onderaan afgesloten (en staat closing tag staat er dus niet bij).
Hierbij een deel van de CSS code:
Dus ik declareer:
Wanneer ik mijn CSS file upload en ook mijn pagina aanpas en in de div klasse header mijn boodschap in h2 zet, krijg ik deze h2 tag te zien in mijn in mijn content klasse (dus waar de tekst van mijn website komt te staan).
Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Alvast bedankt
Ik zou ook mijn <h1>Header Title</h1> een <h2>tag willen zetten met een andere boodschap (voorbeeld 'welkom').
Code:
<div id="main">
<!-- ##### Header ##### -->
<div id="header_wrapper">
<div id="breadcrumbs"><? stripslashes(include('breadcrumbs.php')); ?></div>
<div id="header">
<h1>Header Title</h1>
</div>
</div>
De <div id="main"> wordt helemaal onderaan afgesloten (en staat closing tag staat er dus niet bij).
Hierbij een deel van de CSS code:
Code:
#main {
width:750px;
color:#666666;
text-align:center;
margin:0 auto;
font-size:80%;
line-height:130%;
background-color:#FFFFFF;
}
#header_wrapper, #nav_wrapper, #content_wrapper {
width:765px;
}
/* top right breadcrumbs */
#breadcrumbs {
float:right;
margin:0 10px -12px 0;
font-size:85%;
}
/* blue wave header image */
#header {
clear:right;
background-image:url(images/header-1.gif);
background-repeat:no-repeat;
text-align:left;
}
#header h1 { color:#2a56d6; height:115px; margin:0 15px; padding:0; line-height:2em; font-size:180% }
Dus ik declareer:
Code:
#header h2 { color:#2a56d6; height:100px; margin:0 15px; padding:0; line-height:2em; font-size:100% }
Wanneer ik mijn CSS file upload en ook mijn pagina aanpas en in de div klasse header mijn boodschap in h2 zet, krijg ik deze h2 tag te zien in mijn in mijn content klasse (dus waar de tekst van mijn website komt te staan).
Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Alvast bedankt