css in html pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Goede dag

Ik heb een joomla webshop , als ik de broncode open zie ik eerst de css in mijn head staat.
Nu heb ik het idee dat mijn webshop traag is wat betreft laadtijd,
mijn vraag kan het zijn dat er iets mis is met de css omdat hij in het html docment staat.

http://kabelschijven.nl

Nee, niks mis mee met styling te doen op die manier, een externe css file gaat wel wat sneller, maar op de milli milli seconden, dus, kijk even ald je geen scripts hebt die je kan ordenen, bvb eerst de html pagina laden en dan de scripts bvb javascript, en niet omgekeerd zodat je geen wit beeld krijgt.
froeten, pcexpert

Een externe css file hoeft niet eens sneller te zijn, omdat er dan ook een extra aanvraag aan de webserver moet worden gemaakt. Je webshop lijkt inderdaad wel bijzonder langzaam. Heb je al contact opgenomen met je webhost? dit probleem kan vermoedelijk ook bij hen liggen.

Ok
Ik heb contact opgenomen met mijn host en die raden mijn aan de Caching uit te zetten,
ben even gaan kijken in het systeem, het staat nu zoals op de foto's
systeem_2.JPG
server.JPG

Of moet ik het probleem in virtuemart zoeken

Nouja, op die eerste afbeelding van je staat iets over caching, probeer dat uitzetten eens

Ik zou dan toch naar de webhost stappen, weer. Het is One.com toch? Hebben veel mindere recensies over joomla.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan