Css / Mime ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivo367

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2006
Hoi!

De website van "Hattrick" laad ineens bijzonder langzaam, vooral de afbeeldingen.
Dan krijg ik de volgende vermelding op mijn foutconsole:

Waarschuwing: Het stijlblad http://www86.hattrick.org/Common/Css/page/leagueDetails.css werd geladen als CSS, alhoewel zijn MIME-type, ‘text/html’, niet ‘text/css’ is.
Bronbestand: http://www86.hattrick.org/Common/leagueDetails.asp?LeagueLevelUnitID=44820
Regel: 0

Ik heb geen idee wat en nou aan de hand is. Kan ik dit zelf oplossen?
Opnieuw installeren van Firefox help helaas niet.:mad:

Ik hoor het graag!!!

Nog niet geprobeerd maar ik gebruik liever Firefox.....

Probeer het even met IE. Als dat werkt kan je overwegen maxthon te gebruiken, ideaal voor wie niet kan kiezen tussen IE en firefox

of ook safari 2x zo snel als IE en 1.5 x zo snel als firefox (gebruik ik ook is wel snel )

Is dit eenmalig of gebeurd dit al een tijdje?

Gebeurt het alleen bij hattrick of heb je het ook bij andere sites?

@punkerbruin en vis ta: Het gebruik van een bepaalde browser is gebaseerd op iemands voorkeur. Welke browser iemand gebruikt is dus aan hem en wanneer iets niet goed gaat zit diegene niet te wachten om een andere browser te moeten downloaden... Je zegt toch ook niet tegen iemand die problemen heeft met Windows: "Zet Linux er maar op."

Inderdaad is de browserkeuze persoonlijk, daarom ben ik benieuwd naar een oplossing...

En dit gebeurt met name met afbeeldingen en niet alleen met Hattrick.

En het gebeurt eigenlijk sinds een paar dagen...

Maar ik zal vanavond eens de speedtest doen!!

@punkerbruin en vis ta: Het gebruik van een bepaalde browser is gebaseerd op iemands voorkeur. Welke browser iemand gebruikt is dus aan hem en wanneer iets niet goed gaat zit diegene niet te wachten om een andere browser te moeten downloaden... Je zegt toch ook niet tegen iemand die problemen heeft met Windows: "Zet Linux er maar op."

Een andere browser UITPROBEREN, dus niet gebruiken, is nog wat anders dan een ander OS gaan installeren. Als je weet dat het met een andere browser geen probleem is, weet je al iets meer, daarom hoef je nog niet op die andere browser over te stappen. Gewoon uitproberen of het probleem zich ook voordoet met een andere browser.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan