CSS submenu items horizontaal probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Goedemorgen,
Bij een testsite heb ik een submenu onder hoofdmenu item 1 gezet. Ik krijg de submenu items niet goed naast elkaar, er zit teveel ruimte tussen. Bij hoofdmenu wel en daar gebruik ik dan ook float.
Als ik bij het submenu een clear: both doe en dan display: inline (zoals eenvoudig hier beschreven staat) gaat het niet goed.
Hoe krijg ik de submenu items naast elkaar met bijv. rechts een padding van 10px?

Test website klik hierop.

Bedankt!

Probeer dit eens:
HTML:
.sub-menu li {
        display: inline-block;
	/* Weghalen (width: 140px;)  Dit is het probleem waarschijnlijk */
	line-height: 25px;
	margin-top: 20px; 
	margin-left: 0px;
	margin-right: 30px; /* Ruimte tussen links */
 }
Ik ben een jongen van 14 die hierin is geïnteresseerd dus ik weet niet zeker of het werkt. Ik heb wel iets dergelijks op de site die ik momenteel aan het maken ben, namelijk http://bakkerijpaulclaassen.yuri-online.nl/. Misschien dat daar nog iets uit te halen is hoe ik het heb aangepakt (CSS only, geen javascript).

Mij lijkt het wel handig om de code te versimpelen en overzichtelijker te maken. Ik help je graag verder als dit niet werkt.

Yuri

Laatst bewerkt:
Dank je Yuri voor reactie! Ik ga het uitproberen. Overigens mooi menu bij die bakkerij site :)

Nou Yuri gelukt met erbij width: auto; te zetten. Was vergeten dat .sub-menu li van alles van gewone .menu li erft :)
Mijn vraag is opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan