CSS vraag: wordpress-site + plugin

Status
Niet open voor verdere reacties.

pewie37

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Beste forummers,

Hoe krijg ik de stylesheet van de nieuwsbrief-widget hetzelfde als die van de website ?
Het gaat om DEZE website (zie voetregel), en DEZE plugin.

Dank jullie wel weer.

Ja die kende ik wel, maar staat alleen uitleg over de te versturen nieuwsbrief zelf, niets over de widget.

Laatst bewerkt:
Hoi pewie37,
Ik bedoelde: ik heb geen verstand van Wordpress cq. de Knews-plugin-widget, dus kan er verder niets zinnigs over zeggen.
Te hopen dat er een helpmij'er is die dat wel kan!

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Waarom moet de widget in het thema van de site komen? Of bedoel je dat de optin van de nieuwsbrief niet goed wordt weergegeven?

Ik zou eigenlijk gewoon willen dat de nieuwsbrief-widget meer "thuis hoort" in de site.
Geen gezicht nu (zie bijlage).

Dus een stylesheet-sausje van de website over de widget :D

voetregel.JPG

Ja klopt, en in opera is het helemaal niet om aan te zien. Zie hieronder.
cimera_foot.png

Heb de plugin ook even geïnstalleerd in mijn wordpress test omgeving, en kreeg hetzelfde resultaat

Oho, nu begrijp ik wat je bedoelt! :)
Dan is het gewoon op te lossen door wat extra css te stoppen in één van de 7500 stylesheets die Wordpress er in heeft gezet, of bijplaatsen in het style-blok in de head van de pagina. Dat gaat dan de bestaande css overrulen.
Bijvoorbeeld:
Code:
#footer {
    background: transparent !important;
}
#footer .header,
#footer label,
#footer .textwidget,
#footer .i-l,
#footer .dt_captcha {
    color: black !important;
}

#footer a,
#footer a.do-clear{
    color: #E0583D !important;
}
#footer .knews_add_user input {
    margin-bottom: 15px;
}
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Nu begrijp ik jouw maar gedeeltelijk :d

Ik moet toch in de widget een sylesheet aanroepen die ook voor het naastgelegen contactformulier word gebruikt, toch ?