css

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Berichten
792
goede dag
mijn vraag is , is het mogelijk dat ik een pagina bijv 3 css style pagina"s geef
een voor de style die internet expl leest ,een voor FF en een voor opera zodat je je pagina"s zo voor elke browers kan aanpassen,
 
ok ga me erin verdiepen, ben nu mijn site over aan het maken met css in plaats van tablen maar in internet expl en FF zijn ze nagenoeg het zelfde alleen opera maak er een zooitje van (of ik) is het dat wijs om het met php aan te paken of kan het gemakelijker, alvast bedankt
 
ok kan je me een klein beetje op weg helpen ,wat voor javascript en waar te plaatsen.
( of een site waar meer over dit onderwerp staat) bedankt
 
ok kan je me een klein beetje op weg helpen ,wat voor javascript en waar te plaatsen.
( of een site waar meer over dit onderwerp staat) bedankt

Op de site handleidinghtml.nl staat onder javascript een voorbeeld om de browser te bekijken. Succes ermee!:thumb:
 
heel interesant , nu hoor ik wel eens dat opera niet belangrijk is , is dat zo kan ik het testen in opera vergeten of is dat niet slim.
 
Vind het wat vreemd dat Opera anders doet dan de rest (meestal doet ie anders dan de andere). Opera heeft denk ik meer problemen in combinatie met javascript. Ik zou browsergericht werken vermijden en zoveel mogelijk code gebruiken die in alle browsers aanvaardbaar werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan