Goedemiddag,
Kan iemand mij toelichten wat het verschil is tussen de MS-DOS- en MAC-variant bij csv-bestanden?
Op de Microsoft-site kan ik het volgende terugvinden:
Kan iemand mij toelichten wat het verschil is tussen de MS-DOS- en MAC-variant bij csv-bestanden?
Op de Microsoft-site kan ik het volgende terugvinden:
CSV (Macintosh) .CSV Slaat een werkmap op als een door lijstscheidingstekens gescheiden tekstbestand voor gebruik op een Macintosh-besturingssysteem en zorgt ervoor dat tabtekens, regeleinden en andere tekens correct worden geïnterpreteerd. Alleen het actieve blad wordt opgeslagen.
Voor zover ik weet is .csv gewoon plain text. Als de extensie van beide varianten hetzelfde is, namelijk .csv, waar zit hem dan het verschil in? Ik kan op een Windowsmachine ook een MAC-csv aanmaken. Ik zie dus eigenlijk alleen maar overeenkomsten... :shocked:CSV (MS-DOS) .CSV Slaat een werkmap op als een door lijstscheidingstekens gescheiden tekstbestand voor gebruik op een MS-DOS-besturingssysteem en zorgt ervoor dat tabtekens, regeleinden en andere tekens correct worden geïnterpreteerd. Alleen het actieve blad wordt opgeslagen.