"Ctrl-Alt-2" geeft niet ²

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvonne a

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2003
Berichten
42
Mijn PC is opnieuw geïnstalleerd. Voorheen gaf de toetscombinatie 'Ctrl-Alt-2' een ². Echter, als ik nu 'Ctrl-Alt-2' intoets, verandert de stijl (normaal wordt kopregel met alle instellingen die daarbij horen - tekst wordt groter, cursief en andere opmaak). Het lijkt wel alsof het een macro is, maar als ik kijk in de lijst met macro's kan ik daar niets terugvinden. Hoe krijg ik de instelling van vroeger weer terug.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Welnee, dat zijn gewoon de standaardinstellingen die weer gelden.
Als je Ctrl-Shift-+ intype krijg je superscript, Ctrl-+ subscript en nogmaals is weer normaal.
 
Valijn, dank voor je reactie, maar dit bedoel ik niet helemaal.
Als je bij Insert - Symbols kijkt (sorry, ik heb een Engelse Word), en je kiest de ² zegt ie: 'shortcut key: Ctrl+Alt+2, maar dat werkt nu juist niet. Deze toetscombinatie zou ik graag weer willen gaan gebruiken.
 
Ja, dat kan natuurlijk maar dan heb je twee (snel-)toetscombis die hetzelfde effect hebben.

In het venster Insert > Simbols, staat direct vóór de 'zogenaamde' sneltoetscombi de knop 'Shortcut Key...'.
Als je hierop klikt, dan kan je in het venster dat verschijnt alsnog die toetscombinatie intypen en op (op z'n Hollands) Toewijzen klikken.
 
Goeie morgen,

Niks te danken ... en till next time.

Have a nice day,

V.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan