"Ctrl + Alt + Del" werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

paultjuh2

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Berichten
15
Hallo,

Ctrl + Alt + Del werkt niet, ook "command" werkt niet
Het heeft iets te maken met de "taskbar"
Ik denk dat we met een virus te maken hebben!

Dit is wat ik geprobeerd heb (geen succes)
- Veel gezocht op google, geen succes
- Mijn pc laten scannen met "Trend Mirco PC-cillen Internet Security 2007", geen succes
- Mijn pc laten scannen met "Spyware-Doctor, geen succes
- Pc laten defragmenteren (idee van me vader) geen succes
- Dingen gedownload die het kunnen oplossen geen succes
- Rechtermuisknop taakbalk/taakbeheer geen succes
- De "taskbar" reset geen succes
- Start/uitvoeren/cmd geen succes
- Start/uitvoeren/command geen succes
- Start/uitvoeren/taskmgr geen succes

Bij de laatste 3 dingen die ik heb gedaan krijg ik het bericht: Dit bestand word momenteel door een ander programma gebruikt.
Dat hoord hij zowiezo al niet te doen, maar ik heb alles afgesloten, wat er afgesloten te worden valt, en toen kreeg ik nog steeds de melding, ik denk dat we met een virus te maken hebben.

Ik heb iets gelezen over een sasser virus, maar ik weet niet of ik daarmee in de juiste richting zit te zoeken :confused:.
Dus heeft iemand dit ook gehad, en/of kan je me helpen.

Alvast bedankt,

Groetjes Paul


(ps: leg het niet te moeilijk uit, ben pas 14, ben wel goed met computers ;))
 
Download Ad-aware van Lavasoft eens en laat die eens je systeem scannen. Ik vermoed dat het redelijk onschuldig spyware is.
 
Ten eerste, dit is pas een heerlijke topicstart! Zo hoort het, ik zie het vaak anders op Helpmij :thumb:.

Maar ontopic, ik denk dat het formatteren en opnieuw installeren van XP de oplossing is. Als je denkt dat het Sasser is, daar is nog een removal tool van van Symantec, maar als je PC-Cillin goed geupdate hebt lijkt me dat wel in orde...
 
Ten eerste, dit is pas een heerlijke topicstart! Zo hoort het, ik zie het vaak anders op Helpmij :thumb:.

Maar ontopic, ik denk dat het formatteren en opnieuw installeren van XP de oplossing is. Als je denkt dat het Sasser is, daar is nog een removal tool van van Symantec, maar als je PC-Cillin goed geupdate hebt lijkt me dat wel in orde...


Tnx voor het compliment (mijn eerste topic)
Pc-cillin is vandaag nog geupdate, maar hij geeft geen spyware (of andere meldingen) aan na het scannen.
 
Ik heb W32.Sasser Removal Tool gedownload, van Symantec
Maar geen succes, dus het probleem moet ergens anders in zitten.

Heeft er iemand anders nog een tip?
 
Opgelost :D

Heb systeem herstel gedaan, naar 27 juli.
Alle problemen weg, toch bedankt voor jullie hulp:thumb:


greetzz. Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan