ctrl+alt+del

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Ik weet niet of ik hier goed ben, maar ik heb een vraag. Als de pc wel eens bleef hangen drukte ik op ctrl + alt + del en dan kon ik de taak beeindigen. Als ik nu op ctrl + alt + del druk krijg ik alleen maar een lijst met
Procesnaam Gebruikersnaam CPU en Geheugen.
Hoe kan ik dat andere scherm weer terug krijgen?

Klik boven die lijst op het tabblad "Toepassingen". Dan zul je als het goed is jouw vertrouwde scherm weer zien.

Ik weet niet of het precies is wat jij bedoeld, maar als het het wel is, is het makkelijk op te lossen. Klik dubbel in het in rood omlijnde gedeelte. Dus ergens tussen de knop end process en show process form all users (of de Nederlandse vertaling van die knoppen)

Bijlagen

• Klik in het rode gedeelte.png
    Klik in het rode gedeelte.png
    52,1 KB · Weergaven: 23
ctrl alt del

Dat tabblad toepassingen zie ik niet meer.
Ik wilde een printscreen doen, maar dat krijg ik dan niet in dit bericht geplakt. Grrrrrrrr.

En als je het trucje van swallav uitvoert?

ctrl alt del

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb dat gedaan en heb mijn scherm weer terug. Maarrrrrrrrr ik ben niet zo sliim en wou schrijven dat ik die rode balk niet had.Hahahaha Toen klikte ik toch maar ergens tussen end proces en show process en floeps daar was mijn vertrouwde scherm weer.
Allebei hardstikke bedankt voor de moeite xxxx

Dubbelklik eens op het grijze buitenkadertje, waarschijnlijk heb je toepassingen dan terug.

ctrl alt dell

Mickeys Monkey
Ook bedankt voor de hulp, maar ik had het net opgelost . Hardstikke bedankt.

Mooi!

Dat rooie kadertje had swallav zelf in het plaatje getekend, vandaar dat jij het niet kon vinden.
Je mag rechtsonderin de status van deze vraag wel even op opgelost zetten. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan