Ctrl alt delete bij inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

devin88

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2006
Berichten
65
Hallo :p

Hoe krijg ik het crtl alt delete scherm bij het inloggen? Ik gebruik XP PRO
Ik heb al gezocht op google maar ik kan niks vinden:(
 
Twee maal achter elkaar indrukken, bedoel je dat ?
 
Nou dat is vrij makkelijk, ik leg het even in het engels uit omdat ik de engelse versie van winxp heb, maar ik hoop dat je het kan begrijpen.


1. start
2. settings
3. control panel
4. User accounts (in nl geloof ik gebruikers en nogiets)
5. Change the way users log off or on
6. Use welcome screen uitvinken
7. Apply options
8. klaar
 
Nee dan krijg ik nog steeds geen ctrl alt del scherm voor dat je kan inloggen ik bedoel dat als je eerst de pc opstart dan ctrl alt del moet drukken en dan kan inloggen...
 
Dat krijg je als je die optie uitvinkt hoor... Althans ik wel.
 
Configuratiescherm, gebruikersaccounts, tabblad geavanceerd, onderin vinkje zetten bij "gebruikers moeten ctrl+alt+del drukken"
 
Ik kan geen tabblad geavanceerd vinden bij XP PRO ook niet als ik klassieke weergave doe in het configuratiescherm:(
 
nee

@mario: Ik heb ook geen tabblad geavanceerd..
 
Configuratiescherm, gebruikersaccounts, tabblad geavanceerd, onderin vinkje zetten bij "gebruikers moeten ctrl+alt+del drukken"

Ik geloof dat die optie alleen voor domein geregistreerde systemen bestaat. Ik heb em wel namelijk.

EDIT: of voor administrators :)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft dit te maken met Fast User Switching. Als je die uitschakeld en het welkom scherm uitschakeld krijg je volgens mij dat je ctrl+alt+del moet gebruiken.

Fast User Switching kan je uitschakelen door naar start -> uitvoeren -> typ services.msc en enter.
Daar kan je de service volledig uitschakelen. Het kan zijn dat het anders heet in het nederlands.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan