Ctrl-alt-delete

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moiristo

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2001
Berichten
6
Ik zit met een probleempje als je op ctrl-alt-delete drukt in winME. Soms loopt een programma vast en dan kun je d.m.v. ctrl-alt-del de taak beeindigen. Bij elke computer die ik heb werkt dat prima, alleen bij deze niet. Als je drukt op 'taak beeindigen' van het vastgelopen programma, dan hangt winME, zelfs al sluit je een wel-reagerend programma af. Dit is erg vervelend, want nu kan er nooit iets misgaan, want aan de ctrl-alt-del functie heb ik op deze manier niets. Weet iemand hoe dit komt maar vooral wat eraan te doen is?

bij voorbaat dank,

RJ
 
als eerst moet je ctrl-alt-delete gebruiken uit nood dus niet zomaar als je programma wil afsluiten.verder moet je wel eens geduld hebben,duurd soms iets langer,als er meerdere programma,s bezig zijn. defragmenteren wil ook wel eens helpen om het systeem sneller te maken.
 
ow jaa, vaak is het zeker uit nood. Maar als ik een taak beeindig zou ie volgens mij niet moeten vastlopen. Het is ook niet dat ik geen geduld heb, want na 5 minuten is er nog geen reactie

RJ
 
kijken.

Eerst eens schijf opruiming doen.Dan 1 van de schijven uitkiezen.En dat bij alle schijven doen.En dan een defragmentatei.Als dat niet helpt.Gewoon ME er overheen zetten.Binnen half urrtje(ongeveer)gedaan.
 
Hehe ja idd gewoon overschrijven, maar dan met

Win2K: Problem solved!!! WinME suxx gewoon :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan