Ctrl+C Ctrl+V copy paste werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laptoppertje246

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2009
Hallo,

Sinds kort werken de toetsencombinaties Ctrl+C en Ctrl V niet meer. Niet in word, excel en niet in webpagina's.
Kan wel met de rechter muisknop kopiëren en plakken, maar niet met de sneltoets en dat vind ik fijner werken.
Ctrl+X werkt trouwens wel.

Heb al gegoogeld en o.a. al de volgende "oplossingen" geprobeerd:

in veilige modus geprobeerd. werkt het ook niet
systeemherstel gedaan
het programma "getopenclipboardwindow" gedraaid
via opties voor word sneltoetsen aanpassen.
skype uitgeschakeld
drivers toetsenbord verwijderd en toetsenbord opnieuw aangesloten
sfc scannow: geen fouten gevonden

Het heeft allemaal niet geholpen.

Iemand nog een andere mogelijke oplossing.
Heb pc met windows 7 64 bit.

Alvast dank.

Laatst bewerkt:
Je hebt in Windows "global" sneltoetsen zoals Ctrl-C en Ctrl-V. Deze zijn global zodat ze in elk programma dezelfde functie hebben. Er zijn echter programma's (bij mij bijvoorbeeld een mp3 player) waarin je global sneltoetsen kan definieren. Als ik sneltoets Ctrl-C in de mp3 player zou definieren als "global + clear list" dan werkt Ctrl-C niet meer voor de functie Kopieren.
Ga voor jezelf eens na welke programma's je de laatste tijd hebt geinstalleerd of in welke programma's je de sneltoetsen hebt aangepast. Lastig klusje maar misschien kun je iets met deze info. Suc6!!

Laatst bewerkt:
Nog steeds niet gelukt om ze weer werkend te krijgen.
Is er misschien een manier om er achter te komen welke sneltoetsen zijn geprogrammeerd voor welke programma's?

Is er misschien een manier om er achter te komen welke sneltoetsen zijn geprogrammeerd voor welke programma's?
Bij mij niet bekend.

Na van alles geprobeerd te hebben wat niets uithaalde kan ik ze na een automatische update van windows 7 ineens weer gebruiken.
Weet natuurlijk niet of het daardoor komt, maar ben blij dat het weer werkt. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan