Cu2 en .swf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk niet dat CU2 dit ondersteunt..

Je zal het dus zonder flash moeten doen, óf er gewoon een link neerzetten.. :confused:

Het moet denk ik wel kunnen. Je zult dan de .swf wel op je andere site moeten zetten en dan kun je volgens mij wel gewoon er naartoe linken.
Ik zal even voor je zoeken hoe het kan.

Geplaatst door Sauria
Het moet denk ik wel kunnen. Je zult dan de .swf wel op je andere site moeten zetten en dan kun je volgens mij wel gewoon er naartoe linken.
Ik zal even voor je zoeken hoe het kan.

ja zo bedoel ik het ook!! gewoon het .swf filmpje op mijn andere host zetten.... bedankt ik wacht af...:thumb:

In het bijgevoegde film.txt bestand staat de code die flash bij mij aanmaakte om het filmpje te laten zien.
Probeer het eens aan te passen. Ik heb het filmpje 'film.swf' genoemd. Dat moet je dus door je eigen bestand vervangen, even als het pad er naartoe. Ik weet niet of het zo werkt, maar je kunt het in elk geval proberen.

Bijlagen

Owja, en natuurlijk ook de width en height aanpassen zodat het past. De code er omheen heeft ermee te maken dat er een bericht verschijnt dat je de shockwave player kunt downloaden als je die nog niet hebt.

Zoals ik al zei.. :rolleyes: :p

Kijk de bijlage, dan zie je dat CU2 het niet ondersteunt ;)

idd:

www.cu2.nl/superspinnie

Je ziet zelf dat het zow niet lukt....

Is er nog een andere mogelijk heid??

Kan het anders ook dat dit flashfilmpje automatisch komt bij het openen van mij CU2??

bedankt!

Kan het anders ook dat dit flashfilmpje automatisch komt bij het openen van mij CU2??
Ik denk het niet. Zo te zien filtert CU2 alle code eruit die ze niet willen hebben. Ik ken de regels van CU2 verder niet, maar je kunt proberen om het in een nieuw venster te laten verschijnen, waarvan je de inhoud uit een ander .html bestand haalt dat op je andere server staat. In de CU2 pagina zelf krijg je het dus niet voor elkaar.

als het goed is kun je in flash je file exporteren naar animeted gif.....

(export movie)

of het idd werkt durf ik niet te zeggen nooit een website gemaakt in flash

Volgens mij wil Superspinnie niet alleen een filmpje, maar ook navigatie hebben in het flash deel. In een animated wordt dat erg moeilijk denk ik :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan