cubase le 4 activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbartman12

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
ik heb ooit de yamaha kx49 gekocht en daar kreeg ik cubase 4 bij. ik heb dit progamma nooit gebruikt wand ik gebruikte FL studio maar ik zag hem weer liggen en ik wou hem graag uitproberen. did bleek niet erg simpel te zijn wand als je cubase van de CD instaleerd krijg je de demo die je moet activeren en dat activeren gaat via een progamma genaamd ''eLicenser'' en ik moest me registreren op een site. naa dat allemaal kreeg ik de activatie code die ik moest invoeren in eLicenser en toen kreeg ik de license van de voledige versie van cubase 4 maar als ik op de snelkoppeling van cubase druk opent de demo.
weet iemand wat ik met die license moet doen om de voledige versie van cubase te krijgen?

alvast bedankt :thumb:

Lijkt me sterk dat je een licentie krijgt voor de volledige versie. Lijkt me toch echt om de 4.0 Light Edition te gaan, niet de full version.
Misschien vergeten de nieuwste versie van eLicenser te installeren? Die kun je hier downloaden.

Kijk verder op hier. Daar staat het hele proces uitgelegd (incl. video-tje).

Verderop staat genoteerd:
A few Steinberg products (Cubase AI, Cubase LE and WaveLab LE) have a time-limited license which is generated during the installation process, in which case you may request an Activation Code for a permanent license via our online registration system MySteinberg.
Nu vraag ik me af of je langs dat MySteinberg bent geweest? {Je noemde "en ik moest me registreren op een site"}

Verder neem ik aan dat eLicenser bij jou alleen software is, dus niet een USB-dongel. Je zou m.b.t. eLicenser (software-versie) nog kunnen kijken op Activation help for Soft-eLicenser based products

Daarnaast zou je natuurlijk ook nog kunnen kijken of Yamaha nog wat te melden heeft over die meegeleverde Cubase LE 4 versie.

Meer heb ik zo snel niet voor je. Hopelijk heb je er (toch) wat aan, en anders hoop ik dat anderen nog reageren.

Tijs.

badankt voor je reactie. eLicenser is geupdate en die site was inderdaat MySteinberg. ik heb geen USB-dongel gebruikt dat ga ik nu well proberen. en ik had dat filmpje all gebruikt. bijna op het ijndevan het filmpje zie je hoe ze de activatie code invoeren en dan de license downloaden dat heb ik dus ook gedaan alleen weet ik niet wat ik dan verder moet doen. als ik eLicenser open staan er 2 vensters 1 heet "my licenses en de ander is een code die bestaat uit twee delen van 10 cijfers en letters en in bijde vensters zit het zelfte en dat is cubase AI 4 en cubase LE 4 maar daar kan ik niet echt iets me behalven mijn muis er over halen en dan komt er tekst bij te staan en de tekst van cubase LE 4 is "this "FULL" license allows to use the product for an unlimited time period". ik heb een screen shot gemaakt van eLicense ik heb de code van het tweede venster onleesbaar gemaakt het is niet dat ik je niet vertrouw maar jij bent niet de enige die dit kan zien. Screenshot (5).jpg

Ik zie op je bureaublad Cubase AI 4 staan, niet Cubase LE 4... toeval?

Tijs.

ja dat bedoel ik dus als ik het open staat er registreer of ga door en als ik op registreer druk krijg ik all dat gedoe met die activaty.cubase AL 4.png

ik heb het nu door het was nogal een faal met het keyboard krijg je een demo versie me maar wat ik dan niet begrijp is waarom het progama dan vraagt of ik me will geristreren en dat ik ook nog een full license kreeg :confused:. alsnog bedankt tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan