CubeCaps

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sponzenbroekske

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
We zijn hier nog eens, ik wil linux ubuntu 7.10 nog een beetje "pimpe" met cubecaps, moet ik dit downloaden of gwn instellen?

de cubecaps worden gebruikt in compiz-fusion het betreft gewoon een afbeelding aan de boven en de onderkant van de kubus, als je compiz gebruikt kun je die daar gewoon bij instellen.

aangezien ik nog beryl gebruik kan ik je niert exact vertellen in welk menu

de cubecaps worden gebruikt in compiz-fusion het betreft gewoon een afbeelding aan de boven en de onderkant van de kubus, als je compiz gebruikt kun je die daar gewoon bij instellen.

aangezien ik nog beryl gebruik kan ik je niert exact vertellen in welk menu

ik kan wel de afbeelding instellen maar ik kan de bovenkant/onderkant van de cube niet zien

Wat bedoel je niet zien?
Komen de geselecteerde plaatjes niet te voorschijn?

Of kun je alleen draaien zonder de boven kant te zien?

Je weet dat je CTRL + ALT + Linkermuisknop ingedrukt en bewegen met de muis je kubus helemaal laat draaien?

Lees HIER voor meer informatie.
Je kunt het dus aanpassen in de Compiz manager.
Die kun je hier vinden. (eindelijk op eigen desktop een shotje kunnen nemen :D)

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je niet zien?
Komen de geselecteerde plaatjes niet te voorschijn?

Of kun je alleen draaien zonder de boven kant te zien?

Je weet dat je CTRL + ALT + Linkermuisknop ingedrukt en bewegen met de muis je kubus helemaal laat draaien?
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Deze wist ik niet>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Lees HIER voor meer informatie.
Je kunt het dus aanpassen in de Compiz manager.
Die kun je hier vinden. (eindelijk op eigen desktop een shotje kunnen nemen :D)
ineens gebruik maken van uw aanwezigheid, hoe duid je een link aan met HIER (ofzoiets) ipv van het webadres??

Laatst bewerkt:
Sponzenbroekske mocht je nog meer vragen heb mag je me altijd toevoegen op msn voor de snelle kleine vraagjes.

Wel beter dat het nu weer opgelost is :thumb:

Een linkje toevoegen zoals dat is simpel

Type [ url=http://www.google.nl] hier [/url ] Alleen zonder spaties ertussen uiteraard ;)

Laatst bewerkt:
Sponzenbroekske mocht je nog meer vragen heb mag je me altijd toevoegen op msn voor de snelle kleine vraagjes.

Wel beter dat het nu weer opgelost is :thumb:

Een linkje toevoegen zoals dat is simpel

Type [ url=http://www.google.nl] hier [/url ] Alleen zonder spaties ertussen uiteraard ;)
k msn (pidgin :p) en is ff da linkje probere hier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan