cue en bin

Status
Niet open voor verdere reacties.

marleen40

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
ik heb een map met een cue bin bestand erin die ik niet meer weg krijg.
Hij zeg steeds maar dat er kan niet verwijderen is door een ander prog in gebruik.
Ik weet niet wat voor prog het kan zijn hoe krijg ik dat nou weg? ik heb hier nog nooit geen problemen mee gehad:o

marleen

sorry als ik bij het verkeerde onderwerp zit maar wis echt niet waar ik het moest neerzetten

Laatst bewerkt:
het programma waar mee je die bin en cue gedownload hebt daar zullen die bestanden nog instaan dus dat programma ff afsluiten.:D

Bertus zei:
het programma waar mee je die bin en cue gedownload hebt daar zullen die bestanden nog instaan dus dat programma ff afsluiten.:D
nou tis een film die ik gebrand heb met alcohol 120% maar zie daar niets staan:o

Laatst bewerkt:
Ik ken niet veel van films en de progs ervan maar ik zou toch voorzichtig zijn.
Je zegt dat ge film niet meer ziet, dat kan.
Maar die bestandjes (hoe groot zijn die en waar staan die juist onder?) zou ik toch maar zo niet verwijderren want die zijn gekoppeld een ander programma en daarmee wordt gezegd dat ge die niet kunt verwijderen.

marleen40 zei:
nou tis een film die ik gebrand heb met alcohol 120% maar zie daar niets staan:o

ja gebrand met alcohol,maar waarmee GEDOWNLOAD,want daar zullen ze nog in staan,zoek maar eens goed ,er is een programma waar ze nog in staan

Kijk eens bij my downloads.
Zet eens in de verkenner bij extra en mapopties je verborgen bestanden weergeven aan.
Niet zeker dat dit iets uitmaakt maar voor alle zekerheid.
Met wat heb je die film gedownd?

Hij staat vast nog in alcohol gemount. Even alvcohol opstarten en de virtuele drive 'unmounten' zodat de image (cue) uit de virtuele cdrom speler is. Dan nog eens proberen te verwijderen, mocht dat niet baten even herstarten en dan verwijderen..

Door dat zelfde programmaatje zullen we ook nooit weten welk programma nu net de boosdoener was... :(

James007 zei:
Door dat zelfde programmaatje zullen we ook nooit weten welk programma nu net de boosdoener was... :(

dat ben ik helemaal met je eens:o maar ik heb in alcohol gekeken, in newsleechers waar ik mee download en in mijn verborgen mappen, en ik kon nergens die film in terug vinden...dus ik was wel blij met deze oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan