Cue en Bin

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Ik heb een Cue en een Bin bestand. Het moet zegmaar, op één CD lijken.
Hoe kan ik die het beste uitpakken, of mounten. Het lijkt op ISO. Daemon Tools werk niet.
Iemand een idee?

Deamon tools zou daar normaal mee overweg moeten kunnen. Kun je niet de CUE selecteren, zodat ie de Bin vind?

Ja, het werkt. Maar nu zit ik met een ander probleem. Als ik het spel wil spelen zegt ie dat ie de CD nodig heeft, Maar die zit in Daemon Tools. Hoe los ik dit op? Ik wil dat ie hem ziet... Weet je iets, crash?

zoiets los je op dmv een crack, meer mag ik helaas niet zeggen vanwege de huisregels.

Zit er voor 99% van de gevallen gewoon bij. Vaak in de map met de naam van de kraker.

Zolang je geen links plaatst waar je het kunt downloaden is er niks aan de hand. Als iets niet lukt mogen we je gerust op weg helpen.

neej klopt even googlen naar "spelnaam" + crack en dan vind je meestal wel iets. ik mag helaas geen link posten vanwege de regels dus je moet het echt zelf uitvinden.

wel kan ik je vertellen dat de crack gewoon een .exe is die je moet kopieren en over het origineel moet plakken.

het origineel vind je in C:\Program Files\Spel Uitgever\Spelnaam (uitgaande van de standaard installatie lokatie) sommige games hebben een mapje data waar de originele .exe in te vinden is.

ik heb het ook gevonden. dank jullie wel... ik zat met het zelfde probleem Wel met een andere spel...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan