.cue op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Wilfe ff snel een .cue bestand op dvd zetten omdat deze bestand 937 mb is. Maar het lukt me maar niet met Alcohol en Nero :confused:

Met Nero. Als Nero opstart, de Wizard sluiten. Als Nero dan het venster 'Nieuwe Compilatie' opent, ook die sluiten. Dan 'Bestand'/ Beeld Branden of Burn Image.

Dat heb ik ook gedaan maar dan zegt hij dat ik een beschrijfbare media erin moet doen en dat zit erin een dvd maar hij wil het op cd zetten.....volgens mij een of andere instelling moet ik wijzigen maar geen idee welke

Steek de dvd erin en ga in Nero naar 'Recorder/Medium-Info'. Wat staat daar?
In datzelfde menu (Recorder) staat ook 'Recorder kiezen'. Proberen maar.

bij recorder staat gewoon

Image Recorder
Lite-On DVDRW LDW-811s

Welke ik ook van deze 2 kies hij wil het perse op cd branden

Als ik het goed begrijp is jouw dvd een herschrijfbare dvd (RW)? Ik zal eens opzoeken of daar mss het probleem ligt.

Het schijfje wat erin zit is gewoon een dvd-r daar wil ik het gewoon eenmalig opzetten, maar alcohol weigerd ook de hele tijd en zegt zet een empty cd erin ???

Heb je al eerder met diezelfde schijf geprobeerd, zodanig dat het schrijven reeds was begonnen. Ik bedoel dus dat Alcohol of Nero mss al een bestandje heeft neergezet op de schijf. Steek er es een nieuwe in.

Heb het even opgezocht (google.be).
Een image (.cue, .bin) die genomen is van een cd kan niet op een dvd worden gebrand. Een image die genomen is van een dvd kan niet op een cd worden gebrand.
MAAR als jouw image video-bestanden bevat kun je deze wel nog converteren naar MPEG2 met een grote omweg. Je verliest dan wel bijna alle kwaliteit.
Vooraleer ik hier een hele lijst met opties presenteer, heb ik eerst nog een paar vraagjes:
- Heb jij zelf die image gemaakt?
- Bevat de image alleen videobestanden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan