• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

cum wegschrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

belcitas

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2012
Wie kan voor mij in bijgaand voorbeeld een macro zetten zodat het weekgemiddelde van het bestand partij uitslagen automatisch ook naar de week gaat van het bestand cum uitslagen
De macro's die al in het bestand staan heb ik niet zelf gemaakt zodoende kom ik hier niet uit

Bijlagen

Even voor de duidelijkheid omdat naamgeving belangrijk is.
"partij uitslagen" en "cum uitslagen" zijn geen bestanden maar werkbladen.

Code:
Sub KopieerUitslag()
    Set Cum = Sheets("Cum Uitslagen")
    Set Par = Sheets("Partij Uitslagen")
    ZoekString = Par.Range("I1").Value
    If Trim(ZoekString) <> "" Then
        With Cum.Range("A2:O10")
            Set Rng = .Find(What:=ZoekString, After:=.Cells(.Cells.Count), LookIn:=xlValues, LookAt:=xlWhole, SearchOrder:=xlByRows, SearchDirection:=xlNext, MatchCase:=False)
            If Not Rng Is Nothing Then
                Rng.Offset(1).Resize(6).Value = Par.Range("I3:I9").Value
            Else
                MsgBox "Foutje, bedankt"
            End If
        End With
    End If
End Sub

formule voor testspel

Ik ben al diverse malen geholpen maar deze keer lukt het me weer niet een macro te maken voor bijgevoegd bestand
Het is de bedoeling dat na elke gespeelde partij op het werkblad Wedstrijd De score W(inst)of V(erlies) via een macro wordt doorgeboekt naar het werkblad score
Het is de bedoeling dat op regel W27 (van werkblad wedstrijd) een knop komt te staan met Export Score welke voor de doorboeking gebruikt kan worden
Wie kan mij helpen

Bijlagen

formule voor testspel

Sorry maar alsnog bedankt
was helemaal vergeten bericht te sturen
toch lukte het me niet om de score winst en verlies naar het werkblad score te brengen

De berichten zijn samengevoegd. de derde vraag is gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan