Als ik mijn i.e. 5.0 op de meest gebruikelijke wijze (dus gewoon dubbelklikken) open, gebeurt er eerst ongeveer 2 minuten niets. Daarna opent de pagina zeer traag. !! Ik heb dit probleem bij anderen op helpmij gelezen.
Maar het gekke bij mij is als ik met de rechtermuisknop op het icoon van internet klik en dan de verkenner open de pagina"s op de normale, vlotte manier laden.
Nu zou ik natuurlijk altijd op deze manier kunnen openen maar dat is niet de bedoeling. Er zit iets fout... Maar wat??? Geen idee.
Ik gebruik windows 98., voor de goede orde meld ik nog dat ik de laatste tijd problemen gehad heb met de actieve desktop.
Momenteel krijg ik geen foutmeldingen meer .
Maar misschien heeft dit er wel helemaal niets mee te maken...
Wie geeft mij raad??
Maar het gekke bij mij is als ik met de rechtermuisknop op het icoon van internet klik en dan de verkenner open de pagina"s op de normale, vlotte manier laden.
Nu zou ik natuurlijk altijd op deze manier kunnen openen maar dat is niet de bedoeling. Er zit iets fout... Maar wat??? Geen idee.
Ik gebruik windows 98., voor de goede orde meld ik nog dat ik de laatste tijd problemen gehad heb met de actieve desktop.
Momenteel krijg ik geen foutmeldingen meer .
Maar misschien heeft dit er wel helemaal niets mee te maken...
Wie geeft mij raad??