Current record

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonnowagt

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Hoi,

Ik heb twee formulieren die aan het zelfde tabel hangen.

IK ga van formulier 1 naar formulier 2.

In formulier 1 ga ik dan vervolgens naar een bepaald record bijvoorbeeld record 3. Als ik vervolgens naar het ander formulier ga wil ik op hetzelfde recordnummer uitkomen.

Zelf had ik gedacht aan het bepalen van de current record en wegschrijven naar een onzichtbaar tekstvak. Vervolgens inlezen in het twee formulier en dan goto record

Is dit een goede methode of wil het eenvoudiger en mijn tweede vraag wat is de code voor het vaststellen van het current record een code die dan in laden formulier moet staan en ook bij volgend en vorig record, maar nogmaals misschien is er een veel eenvoudiger methode

Leg eens uit wat je precies wilt, want op basis van je berichtje kan ik er weinig chocola van maken. Denk ik alleen maar: waarom??? Waarom 2 formulieren voor hetzelfde record? Makes no sense.

De reden hiervoor is ingewikkeld maar komt erop neer dat ik een groot progr. al had en toen pas op een volgend idee kwam dit kon ik niet omaar doen moest ik alles omgooien dus heb ik een tweede formulier gemaakt. Ik heb ook genoeg aan de code van current record

Hoe opgelost?
Voor anderen die ook zo een probleem hebben wel handig om dat te weten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan