Cursief wordt weer standaard tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Watchman

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Als ik in de tekst die ik schrijf iets in een voetnoot cursief maak, zijn er twee voetenoten waarbij na bepaalde tijd blijkt dat de daar cursief gemaakte tekst weer standaard is geworden. Dit gebeurt niet altijd direct na het sluiten en her-openen van het document, maar als ik Word (en de computer) enkele malen gedurende bijvoorbeeld een week heb aan en uitgezet. Kan dit gebeuren door een of andere vorm van automatisch bijwerken van het document? Hoe voorkom ik dit? Het gebeurt maar in 2 van de vele voetnoten.

Vink alles uit bij automatische opmaak.

Waar precies in de Word opties? Bij "controle" en dan bij auto-correctie opties? Of auto opmaak bijhouden uitschakelen in "geavanceerd"?

Er zijn zoveel auto-opmaak functies in verschillende tabbladen in Word 2007.

Ik werk niet met 2007.
Test uit wat er gebeurt als je dit soort 'automatische' funkties uitschakelt.

O ik dacht dat je wel wist dat ik office 2007 gebruik, dat staat namelijk in mijn handtekening.

Waar heb je gelezen dat ik dat niet wist ?

Dat dacht ik omdat je zei "ik werk niet met office 2007". Anders had je waarschijnlijk alle functies even genoemd waar ik het uit moet schakelen.

Ik kom er nog steeds niet uit.

Ik heb zo'n zelfde soort probleem.

In word 2003 geeft hij standaard tekst in een tekstvak weer als Italic terwijl het toch echt standaardtekst is.

als je de tekst selecteerd dan zie je gelijk dat deze niet als italic staat maar het wel italic is.

Hoe kan dit en waar stel je dit in?

Met vriendelijke groet,

Trixxie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan