Hoy,
Ik heb weer eens een probleempje
Ik bezit een spelletje een z.g. legpuzzel. Als het wordt gestart werkt het perfect
ben ik er een kwartier/half uur mee bezig lijkt het wel of de cursor aan een elastiekje hangt. Ik pak zo 'n stukje op om het te verplaatsen, ik verplaatst de muis, waarbij eerst niets gebeurd en na een 1,5-2 sec, schiet het stukje naar de plaats waar ik de cursor had neergezet. Regelmatig verdwijnt de cursor eventjes en komt het zandlopertje.
wordt het spel afgesloten en na het opnieuwe opstarten van comp werkt het weer probleemloos
tot weer een kwartier half uur.
De computeris voor dit euvel al bij de comp boer geweest maar heeft niets geholpen.
Het geheugen is al opgewaardeerd van 128 naar 247 MB. Er is ook een nieuw tft scherm aan gehangen,en het heeft niets uitgehaald.
Het zelfde progje staat ook op een andere computer met een veel mindere configuratie en daar werkt het probleemloos
Wie weet raad
Het gaat om een computer met:
Besturingssysteem Microsoft Windows 98 SE
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0)
CPU Type Intel Celeron-S, 1200 MHz (12 x 100)
Moederbordnaam Gigabyte GA-6VEM(L) (1 ISA, 3 PCI,
Moederbord Chipset VIA VT8601T Apollo PLE133T
Systeemgeheugen 247 MB (SDRAM)
Video kaart (onboard) IA Tech VT8361/VT8601 Graphics Controller (8 MB)
3D-Versneller Trident CyberBlade-i7
Monitor BenQ FP557 [15" LCD] (14034177)
Muis (schoon) Logitech PS/2 compatibele muispoort
Ik heb weer eens een probleempje
Ik bezit een spelletje een z.g. legpuzzel. Als het wordt gestart werkt het perfect
ben ik er een kwartier/half uur mee bezig lijkt het wel of de cursor aan een elastiekje hangt. Ik pak zo 'n stukje op om het te verplaatsen, ik verplaatst de muis, waarbij eerst niets gebeurd en na een 1,5-2 sec, schiet het stukje naar de plaats waar ik de cursor had neergezet. Regelmatig verdwijnt de cursor eventjes en komt het zandlopertje.
wordt het spel afgesloten en na het opnieuwe opstarten van comp werkt het weer probleemloos
tot weer een kwartier half uur.
De computeris voor dit euvel al bij de comp boer geweest maar heeft niets geholpen.
Het geheugen is al opgewaardeerd van 128 naar 247 MB. Er is ook een nieuw tft scherm aan gehangen,en het heeft niets uitgehaald.
Het zelfde progje staat ook op een andere computer met een veel mindere configuratie en daar werkt het probleemloos
Wie weet raad
Het gaat om een computer met:
Besturingssysteem Microsoft Windows 98 SE
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0)
CPU Type Intel Celeron-S, 1200 MHz (12 x 100)
Moederbordnaam Gigabyte GA-6VEM(L) (1 ISA, 3 PCI,
Moederbord Chipset VIA VT8601T Apollo PLE133T
Systeemgeheugen 247 MB (SDRAM)
Video kaart (onboard) IA Tech VT8361/VT8601 Graphics Controller (8 MB)
3D-Versneller Trident CyberBlade-i7
Monitor BenQ FP557 [15" LCD] (14034177)
Muis (schoon) Logitech PS/2 compatibele muispoort