Cursor mee laten lopen met zang en muziek

• Onderwerp starter Onderwerp starter keesy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

keesy

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Hallo Allemaal
Wie kan mij verder helpen? Stel: ik luister naar een song van bijv. Bob Dylan. Ik heb de tekst van de song op het scherm van mijn laptop staan. Ik wil nu dat zodra Dylan de zang inzet het eerste woord van de tekst oplicht of dat de cursosr daar onder mee beweegt bij elke woord van de tekst tot aan het einde.Ik luister dus naar de song en bij elke woord op mijn scherm zie ik waar Dylan op dat moment is. Ik wil vervolgens zelf leren dit liedje op mijn gitaar te spelen en erbij de zingen waarbij ik dan gebruik wil maken dat ik de gang van de cursor in de tekst kan volgen zodat ik in de maat speel. Met andere woorden ik moet de zang beweging die de cursor volgt kunnen opslaan zodat hij automatisch gaat lopen. Ik hoop dat u begrijpt wat ik bedoel. Wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank

Hallo Keesy,

Tot zover is weet zal het het makkelijkst zijn om te werken met animaties. Deze kan je instellen tot op de miliseconde perfect dus dat moet wel lukken.

Ik weet natuurlijk niet alles hé. mss zijn er nog minder omslachtelijke manieren...

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan