Cursor reageert niet meer, en er hangt een rechthoekige smiley aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

everhart

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Hallo,

Ik was bezig met steeds internetinfo plakken in diverse Word-documenten en toen gebeurde ineens het volgende:

de cursor (pijltje)kon ik nog wel bewegen, maar reageerde verder nergens meer op én er zat steeds een klein rechthoekige (enveloppe-vorm) smiley aan met een droef mondje.

Ik moest de pc herstarten, om dit weg te krijgen.

Iemand een idee, wat dit kan zijn geweest?:shocked:

en wel in veilige modus om daar te komen moet je even, F8 na het eerste venster, dan even je veilige modus met netwerkmogelijkheden.

en wel in veilige modus om daar te komen moet je even, F8 na het eerste venster, dan even je veilige modus met netwerkmogelijkheden.
In veilige modys gescand met malware bytes én Avira anti-virus: geen besmettingen gevonden.
De cursor was vóór die scans overigens na herstart al weer normaal.
Wat 't is geweest, is mij een raadsel.
Bedankt voor de reacties.

Als je daarmee bedoelt, dat door het voortdurend kopieeren en plakken van tekst van een website naar een rits van Word-documenten, er zich daardoor mogelijk het e.e.a. aan het ophopen was, en dat dát de reden kan zijn geweest van het 'bedroefde enveloppevormige-hoofdje' aan mijn cursor...
ja, dat zou een logisch aandoend verband kunnen zijn....
Aanstonds ga ik met dergelijk werk weer verder, dus eens kijken of het weer gaat plaatsbvinden...
Wel vreemd, dat ik nergens een dergelijke melding van anderen terug kan vindenop internet.

Heb je ooit in het verleden, een cursor pakket hebt gedownload ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan