Cursor springt alle kanten op

Status
Niet open voor verdere reacties.

8bits+

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2002
Ik gebruik een iMac met de Apple Magic Mouse. Zonder kat in de buurt springt onder het werken de muis, sorry de cursor, zomaar van het scherm. Het is dan even bewegen om te kijken waar die nu weer tevoorschijn komt. Het is knap lastig want bij het slepen springt een document weer op zijn oorspronkelijke plaats en dien je die cursor weer te gaan zoeken. Nieuwe batterijtjes er in gedaan maar dat biedt geen soelaas. Wie heeft er een idee?:confused:

Gebruik je buren ook dezelfde muis? Grote kans dat de problemen van je buurt afkomt wegens het ontvangen van singalen van andere muizen. :d

Heb inmiddels de snelheid naar beneden bijgesteld, de ondergrond gewijzigd, andere muismatten, glad effen papier eronder, glad grof papier, ruitjespapier, zodat de muis weet waar hij /zij is. Straling geëlimineerd. De buurman heeft alleen een kat en woont bovendien 100 meter hier vandaan. En het springen gaat nog even vrolijk door.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik het gevonden heb.
Verder gegaan op de gemaakte suggestie van ruitjespapier, maar dan duidelijker.
Op een A4 horizontaal en verticaal zwarte lijnen getrokken. 1 cm afstand.
Dat papier op mijn buro geplakt en dat is nu de muismat.
Als dat morgen de gehele dag goed gaat is het opgelost. :love::love::love:

Proef geslaagd. Eerst een uurtje wennen voor de Magic Mouse maar vandaag feilloos de hele dag binnen boord gebleven. Als ik zo de diverse fora eens naloop onder het thema 'muis/cursor springt', dan heb ik nergens een oplossing gevonden.
Is dit een doorbraak? Muismatjes, witte achtergrond en zwarte cm-verdeling erop?
Voor mij is het probleem opgelost. Ben benieuwd naar positieve reacties.:P:D:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan