cursor stopt ineens en toetsenbord en muis ook van slag

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandeman30

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2006
Berichten
10
Hallo allemaal,
Als ik bv. deze tekst schrijf dan houd mijn cursor soms op en moet ik met de muis klikken om weer verder te gaan!
als ik dit niet in de gaten heb en door typ en op mijn spatiebalk druk dan schakelt mijn wifi verbinding uit. (dit gebeurd hetzelfde als ik met de muis scrol dan moet ik deze ook weer een keer aantikken voordat deze verder gaat.
Ik gebruik windows7 en heb al verschillende dingen geprobeerd (muis aanwijzer verbergen uitgeschakeld, software eraf gehaald, bedraad toetsenbord en muis eraan gehangen. Ctrl-shift, FN toets comb, ned eraf gehaald, maar het helpt allemaal geen van alle :confused: Iemand hiervoor een oplossing voor waar ik nog niet aan heb gedacht?
 
Ik heb niet dé oplossing voor je, maar ik heb wel een vraag :

doet zich dit euvel alleen tijdens het typen in je browser voor, of gebeurt het altijd en in iedere applicatie?
 
altijd ook in word, faecbook, mail, ik heb ook al ccleaner erop losgelaten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wacht even met een vervolgadvies op wat anderen je mogelijk gaan adviseren.
 
oke alvast bedankt, pieker me suf van wat het kan zijn!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb helaas een wat afgezaagder advies omdat ik ook zo 1,2,3 niet een zinvolle oorzaak kan bedenken.
Dat advies luidt teruggaan naar een herstelpunt op een datum dat het probleem nog zich niet voordeed.

Helpt dat niet, dan zal je stukje bij beetje moeten gaan troubleshooten, zoals bijvoorbeeld muis en toetsenbord hardwarematig uit apparaatbeheer verwijderen en daarna opnieuw opstarten en de spullen opnieuw laten detecteren. Zo zijn er wel meer wat minder ingrijpende dingetjes te bedenken om te gaan troubleshooten, maar da's een langdurige klus.
 
Ja klopt, want daar was ik al hard mee bezig, op een of andere manier kan ik niet terug naar een herstelpunt voor die tijd. ik heb de muis en het toetsenbord al 2 keer uit apparaat beheer gegooid, maar helaas! het enigste wat ik heb geïnstalleerd is pci adapter. al eens een andere muis toetsenbord met een draadje, nog altijd hetzelfde. router instellingen. taal veranderd en Nederlands verwijderd. ik weet niet of ik in de bios nog iets kan?

nog meer opties???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het snelste is even een frisse Windowsinstallatie nadat je je bestanden veilig hebt gesteld.
 
@sandeman30,

Ik heb een aantal quotes verwijderd. Indien je direct reageert op iemand kun je hiervoor de knop "snel reageren" of "reageer op vraag" gebruiken. Met het gebruik van quote krijg je anders dezelfde tekst onder elkaar.
 
Helemaal opnieuw. Dat zal in dit geval minder tijd kosten dan je nu al kwijt bent met oorzaak proberen op te sporen.
 
Als je met een laptop bezig bent ga je dan niet met vingers ongemerkt over het touchpad? Heb je het touchpad al eens uitgezet?

Ron
 
Hoi Ron nee ik werk met een gewone pc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voordat ik w7 opnieuw installeer hoop ik dat iemand mij toch nog kan helpen:)
Gaat nog even wat tijd kosten voordat ik alles heb veilig gesteld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan