Cursor verpringt steeds tijdens het typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik heb een Dell Inspiron 1501 LapTop maar tijdens het typen verpringt de cursor steeds tijdens het typen, naar andere delen van de tekst waardoor je daar weer dwars doorheen typt. Ook tijdens het typen van deze posting gebeurt dit steeds. Erg hinderlijk. Wat kan ik hier aan doen? Alvast dank.

als je een muis met een balletje hebt.. dan het balletje schoonmaken
en als je een muis met laser heb.. ff kijken of er geen hinderlijk licht-terugkaatsend iets onder zit

Nee ik heb een mousepad die het nog gewoon doet en een extra muis aangesloten maar dat is zonder balletje.

m,n vader had een Acer notebook, maar die had ook zo'n probleem. Het komt doordat je tijdens het typen met je arm vaak de mousepad raakt, en dus de cursor beweegt. Je moet dan een gewone muis gebruiken, en de mousepad uitzetten. Dit kan doorgaans links van het klokje.

ik hoop dat ik je had kunnen helpen.

Ik zie niets staan bij het klokje. Kun je dat mousepad op een andere manier ook nog uitzetten?

Daar zie ik dan alleen de opties voor de externe muis staan maar waar staan de instellingen voor het mousepad?

ik schakel me mousepad uit met de blauwe FN knop en de mousepad knop (die bij een van de cijfers (1,2,3, enz) hoort.

Bij mij geeft hij met de tekst ;"Touchpad uitgeschakeld" aan wanneer je hem uitschakeld, en hetzelfde geld voor wanneer je hem weer inschakeld

Ik zit er nu niet achter maar zal het morgen eens proberen. Een FN knop zit er wel op die Dell laptop.

ja ik zit nu ook niet achter mijn laptop daarom weet ik niet onder welke nummerieke knop de combinatie zit.

Maar je moet dus de blauwe combi hebben (FN = blauw) :-)

Ik heb het geprobeerd maar als ik op FN klik blijft mijn mousepad actief...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan