cursor verspringt automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

hvdberss

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2004
Goede middag,

Heb sinds kort een heel vreemd probleem: tijdens typen verspringt de cursor willekeurig. Soms enkele woorden terug, dan weer hele regels omhoog. Geen touw aan vast te knopen. Soms in Word, soms in Outlook en nu ik dit typ doet ie 't ook.

Kan dat een soms een virus zijn en hoe kom ik er vanaf ?

gr
Hans:confused:

Is het gebeurt na een installatie van een programma, of spontaan.

Heb je soms een draadloos toetsenbord op batterijen. Toen ik er 1 had versprong de cursor na een tijdje ook. Hij bleek batterijen te vreten. Als de batterijen bijna leeg waren deed hij dat. Met nieuwe batterijen erin was het probleem over.

Ik weet dat niet zeker, maar het een hele tijd niets meer geinstalleerd.
Dit soort storingen komen eerst een tijdje voor en eerst denk je dat het je eigen typefouten zijn. Maar nadien ga je door denken.
Ik denk dus spontaan gekomen.

gr

Heb je soms een draadloos toetsenbord op batterijen. Toen ik er 1 had versprong de cursor na een tijdje ook. Hij bleek batterijen te vreten. Als de batterijen bijna leeg waren deed hij dat. Met nieuwe batterijen erin was het probleem over.

Nee, het betreft een nieuw Sony Vaio laptop VPN SZ serie.
Het vreemde is dat ie het enkel gebeurt als de laptop NIET op zijn docking zit en ik dus het laptop keyboard gebruik.
Je snapt wel hoe irritant dat is als een cursor steeds vanzelf ergens heen springt.
Ik wordt er gek van

gr

Nee, het betreft een nieuw Sony Vaio laptop VPN SZ serie.
Het vreemde is dat ie het enkel gebeurt als de laptop NIET op zijn docking zit en ik dus het laptop keyboard gebruik.
Je snapt wel hoe irritant dat is als een cursor steeds vanzelf ergens heen springt.
Ik wordt er gek van

gr

Gezien die informatie denk ik niet dat het iets met een virus heeft uit te staan.
Als het een nieuwe is, zou ik er mee terug gaan.

Nou ja, nieuw: Hij heeft 't een dik half jaar gewoon goed gedaan. Heb de vraag ook neergelegd bij het VAIO helpcenter, maar daar gaan weinig lichtjes branden.

Ik hoop dus nog steeds op een slimmerd van Helpmij.nl die 't ooit eerder heeft meegemaakt of mij anderzins op het goeie spoor krijgt.

Maar -in the meantime- dank voor je reacties,

Ik zoek verder,

gr

Slimmerds genoeg hier op het forum. Dus je zit hier uitstekend. De 1 weet wat meer dan de ander. :thumb:

Jammer genoeg kan ik je hier verder niet meer mee helpen. Op een laptop heb ik het nooit meegemaakt. Ik hoop dat iemand je verder kan helpen

Groeten,

metalhead

En je weet wel zeker dat verder alles corect is aangesloten?
En drivers / software als dat nodig is geinstalleerd?

Ik zit zelf ook te denken aan een slecht contact..........................ergens.

Ik zit zelf ook te denken aan een slecht contact..........................ergens.

Ja, want een virus kan theoretisch wel maar virussen die zijn gemaakt met als doel gebruikers te irriteren zijn er nauwelijks meer. Ik denk dat dit eerder in de hoek van de hardware zit.

Ja, want een virus kan theoretisch wel maar virussen die zijn gemaakt met als doel gebruikers te irriteren zijn er nauwelijks meer. Ik denk dat dit eerder in de hoek van de hardware zit.

En dat stopt niet als 'hij' op zijn docking zit.

goede morgen meedenkers,

Ik kan me niet voorstellen dat het met software of drivers van doen heeft: 't heeft lang goed gewerkt en ik heb al maandenlang geen nieuwe software er bij gezet.

Ik zal me wenden tot de helpdesk van VAIO om te zien of het hardwarematig is.

Ondertussen bedankt voor jullie hulp en reacties,

gr
Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan