cursor verspringt constant tijdens het typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nolleke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2005
Bij het typen van een document verspringt mijn cursor om de haverklap. De ene keer na 4 letters en de andere keer na 4 zinnen te hebben getypt. Blindtypen heeft dan ook geen enkele zin omdat ik constant in de gaten moet houden waar mijn cursor is omdat anders mijn tekst helemaal door elkaar komt te staan.
De cursor verspringt overigens ook als ik een emailbericht aan het typen ben in Gmail, Hotmail, noem maar op.
Kan iemand mij helpen?

Zit er geen storing in je keyboard? Misschien contactje van pijltjes toetsen of zo? Probeer anderes even een andere.

Het betreft een laptop en ik gebruik een draadloze muis. Wat je bedoelt met contactje pijltjestoets weet ik niet. Kan het niet aan een of andere instelling liggen? En zoja, waar moet ik dan kijken en wat moet ik doen?
Wel te gek dat jullie zo snel reageren.

Het lijkt me niet dat het iets qua instellingen is. Meer hardware. En daar bedoel ik mee dat de toets -> op je toetsenbord los/vast zit.

Ik heb het gecheckt maar voor zover ik het kan bekijken zit mijn pijltjestoets niet vast of los.
Ik heb mijn computer vorige week helemaal opnieuw geïnstalleerd. Daarvoor had ie deze kuren al, maar nu, na de installatie nog steeds.

Controleer je draadloze muis, batterij bijna leeg?
Leg de muis eens een eind weg, koppel ze los of zet deze uit en probeer het dan nog eens.
Dan geen problemen? Oorzaak dan duidelijk.
Kan ook liggen aan het ontvangststation van je draadloze muis.

Ik heb inmiddels met jullie tips e.e.a. uitgeprobeerd en volgens mij ligt het dus gewoon aan het feit dat ik regelmatig ongemerkt de touchpath aanraak. Nu ik er op let heb ik veel minder problemen.
Allemaal bedankt voor jullie snelle reacties.

Opmerkelijk, 7 jaar na dato krijg ik een reactiemelding van Helpmij :shocked:

Waarschijnlijk een spammer, waarvan het bericht weggehaald is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan