Cursor verspringt en gaat op een andere plaats verder of verdwijnt

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanMarie

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Tijdens het typen gebeurt dat zo maar, ???
Ik heb W8, sinds kort; Toetsenbort VS-NLD.
Wie helpt? bvd

Bedoel je hier de MUIS-cursor of de TOETSENBORD-cursor?
Indien muiscursor: DRAADLOOS of bedraad aangesloten? Indien draadloos zou ik verwachten dat je verstoord wordt door andere muis-gebruikers (of zendamateurs) in de buurt. Ook kan de batterij (bijna) op zijn.
In opties van de Muis in Configuratiescherm aangezet Aanwijzer verbergen tijdens het typen"? [Windows-toets]r toetscombinatie -> main.cpl

Meer tips heb ik niet. In ieder geval zal een andere helper wat hebben aan jouw antwoorden op mijn vragen voor een duidelijker beeld wat er aan de hand is.

Tijs.

Als ik op mijn laptop aan het werk ben heb ik soms dat ik met mijn hand perongelijk over het touchpad veeg. Hierdoor verspringt mijn muis soms.

Misschien gebeurt dit ook bij jou.

Pim

Ik heb een laptop, en ik zal eens op dat touchpad letten, of dat een suitzetten; dank!

Dit lijkt inderdaad een ongemerkt aanraken van het touchpad geweest te zijn: opgelost, met dank!

Zet dan de vraag op opgelost: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan