Cursor weg boven outlook na beschadigde pst import

Status
Niet open voor verdere reacties.

eekie

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Ik heb geprobeerd en beschadigde pst file te importeren in outloook 2007. Sindsdien verdwijnt mijn cursorpijl zodra ik boven het outlookvenster sta om weer terug tekeren zodra ik buiten het venster kom. Ik kan outlook zo niet gebruiken
Herinstalleren van outlook help niet.
Is er een oplossing?

Werkt ook niet. Ik kan niets met het outlook venster. Hij start op met het draaiende cirkeltje en als dat klaar is komt er geen cursor tenzij ik de muis uit het venster beweeg.

Ik kan nu pas weer reageren want door nabije blikseminslag was mijn experiabox van kpnplanet ter ziele. Net binnen een week sturen ze je wel een nieuwe, maar onder de zelfde naam krijg je een ander merk modem met totaal andere software opzet. Bovendien ligt dan nog steeds je telefoon eruit omdat ze het nodig vinden om die handmatig te reactiveren pas nadat je het bijna onbereikbare servicenummer hebt gebeld met je dure prepaid mobiel. Dat betekende ca 60 euro telefoonkosten. Genoeg gekankerd.
Het pst probleem is uit de wereld maar niet echt opgelost.
Ik heb mijn pst files met de geimporteerde defecte files gewist en vervangen door de oude pst file waarvan ik nog een backup had. Outlook werkt weer maar ik ben nu nog steeds een deel van mijn mail kwijt.
Ik heb testversies van pst recovery en repair software geprobeerd waarvan er enkele wel in staat zijn mijn defecte pst files te repareren. De test versies repareren echrter maar drie mailtjes en ik vind mijn oude mail niet zo veel geld waard om een dure volledige versie aan te schaffen

Dat was het eerste wat ik heb geprobeerd. Scanpst vond fouten, kon ze repareren, maar op de herstelde file loopt outlook even hard vast. Voor de zekerheid nog eens geprobeerd maar dan door de "herstelde" file er als tweede bestandslocatie bij te zetten. Als ik dan de rotte file van de schijf verwijder kan ik tenminste outlook weer starten en de bestandslocatie verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan