cursorbesturing vanaf keyboard

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Kan iemand mij aangeven hoe ik op het numerieke deel van het toetsenbord de cursor kan besturen. Ik heb eens een piepklein gratis programmaatje gehad dat een icoon gaf rechts in de startbalk en dat door een klik op het icoon de cursorbesturing van muis naar toetsenbord overschakelde. Ik ben dat kwijt. Weet iemand misschien waar ik dit programmaatje kan vinden?
Bij voorbaat dank

Gewoon in windows doe je:

Start>Configuratiescherm>Toegankelijksopties>Muis

En dan daar een vinkje zetten bij: "Muistoetsen gebruiken'"

Ja, dit werkt, maar... (bij mij) is dan het gebruik van de normale functie van het numerieke gedeelte van het toetsenbord uitgeschakeld. Is daarvoor een andere oplossing dan opnieuw weer naar toegankelijkheid te gaan en dan die functie weer uit te schakelen?
Ik vraag dit omdat zich inderdaad de situatie voordoet / kan voordoen, dat de draadloze muis zonder batterijpower zit.

Je kan in dat Muis menu ook instellen waneer het aan zou moeten zijn. Als je het nummerfunctie wil gebruiken moet je instellen dat hij aan is als je numlock uit hebt staan en als je de pijltjes wil gebruiken moet je instellen dat hij aan is als je numlock aan hebt staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan