• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

cursorsnelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

wjvdlinden

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2006
Hoe kan ik de snelheid verhogen in Excel. De snelheid is nu heel laag als ik met de pijltjestoetsen door mijn document wil scrollen.

Die pijltjestoetsen bewegen een schuifbalk op- of heen en weer.
Ga eens met de muispijl op zo'n balk staan, klik links en houdt ingedrukt.
Beweeg de schuifbalk. Gaat dat sneller?

Hou er wel rekening mee dat de scrollsnelheid behoorlijk kan afnemen als het beeld erg grafisch gevuld is.

Een collega vraagt mij steeds om zijn snelheid met de pijltjestoetsen te verhogen. Dit lukt mij niet. Hij wil de muis hier echt niet voor gebruiken. Maar waarschijnlijk kan hij dus zijn cursorsnelheid niet verhogen in de office programma's.

Je bent me kwijt.

De cursor is het knipperende streepje in een bewerkingsveld, in Word bijvoorbeeld voor tekstinbreng.

En bedoel je met pijltjestoetsen de toetsen op je toetsenbord?

Wat moet er nu precies versneld worden?

Vanwaar die angst voor de muis?

Het is ook niet voor mij zelf maar voor een collega. Deze persoon wil gewoon als hij op de pijltjestoets naar links duwt snel naar links kunnen bewegen etc

Is het iets om in Bureau-accessoires naar Toegankelijkheidopties te gaan?

Met de Wizzard toegankelijkheid zijn er mogelijkheden om het toetsenbord voor muisbewegingen e.d. in te schakelen.

Kijk er eens rond.

Geachte heer,

Vriendelijke bedankt voor uw antwoorden. Het lukt mij helaasa nog niet. Want mijn cursor wordt niet sneller of langzamer. Mijn collega moet maar aan de muis wennen.

Ik kom hier niet uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan