• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Custom buttons - FaceId toekennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost.van.Steeg

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Hoi,

Ik vroeg mij af of er bij het maken van een custom button automatisch een faceid wordt toegekend aan deze button.

Zo niet, is het mogelijk om dit zelf te doen ?
Zo ja, hoe kun je dan bekijken wat het toegewezen id is?

Ik heb ff rondgekeken en zag dat er een speciale FaceId addin was voor het bijken van de icoontjes. Echter, dit programma werkt met Gif's waarop de icoontjes staan weergegeven. Wat betekend dat nieuwe icoontjes niet worden opgenomen in de addinn.

Joost

Ik doe het volgende:

Rechts klikken op een werkbalk
Nieuw
Naam geven aan de nieuwe balk
Een opdracht erop plaatsen (slepen)
rechts klikken op de knop
dan heb je de mogelijkheid om het knopvlak te bewerken.

Is dat wat je zoekt?

Wigi

Bedankt voor je reactie Wigi,

De manier van werken die je uitlegt ken ik wel. Ik zoek een oplossing voor het volgende.
Ik heb een xla bestand dat een werkbalk toevoegd met knoppen. Echter zijn de knoppen die hieraan verbonden zijn voorzien van een paar icoontjes die standaard bij Excel geleverd worden. Ik wil graag dat er icoontjes worden toegevoegd die ik zelf heb ontworpen (op de manier die jij hebt uitgelegd). Dan moet ik echter wel weten wat de FaceId is van de door mij ontworpen icoon. Daarbij zou ik dat XLA bestand ook bij anderen willen installeren met de door mij ontworden knoppen. Dit zou inhouden dat ik die icoontjes moet toevoegen aan het XLA bestand. Misschien dat je ook nog wel weet uit te leggen hoe dat zou moeten.

Met vr gr Joost.

Als ik dat zo lees is wat ik wil dus niet helemaal mogelijk. Ik zal het eerst op deze manier aanpakken. Als ik er achter kom of het ook op mijn manier kan dan zal ik dat posten.

Wigi, bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan