CX600 Corsair maakt af en toe raar geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royy212

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Hoi, sinds een tijdje heb ik een nieuwe PC met de CX600.
Af en toe maakt de voeding een heel raar geluid. (Maand geleden had ik er even last van, paar weken weer niet, en nu weer wel)
Ik dacht eerst dat het aan iets anders lag, maar toen ik mijn PC open had gemaakt, zag ik dat het de voeding was.
Meestal wanneer ik last krijg van dat geruis, geef ik mijn PC even een klap en dan is het geluid verdwenen.
Maar om dit elke keer te doen, lijkt mij ook niet zo verstandig.
Heeft iemand misschien een optie, hoe ik dit probleem kan fixen?

Mvg,
Roy

Hoi,

Denk dat de voeding dan ook een tijdje oud is en gezien je niet echt aangeeft hoe het rare geluidje klinkt (Geruis maar dat zegt me weinig) zou ik even contact met de winkel opnemen hoe dit af te handelen

Laatst bewerkt:
Hey bedankt voor de reactie, het geluid vind ik vrij moeilijk te omschrijven, het klinkt als een ventilator van de voeding(beetje ratelend geluid).

Daarnaast is mijn PC 2 maanden oud, samengesteld en gekocht op Azerty.

Hoi,

Oke als dit na 2 maanden zich voordoet en het klinkt niet gewoon zou ik toch voor de zekerheid de winkel er naar laten kijken nu zit er nog garantie op ga je zelf hen zelf openmaken ben je de garantie kwijt.

Hoi, huh is dat serieus,dat de garantie dan niet meer geld? Als ik de voeding los haal is de garantie er van af?

En hoe zit dit bijv. met het RAM (als ik hem even losklik)?

EDIT: Bedoel je de kap van de PC of onderdelen zelf?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan