cyanomod - gedownloade apps laten zich niet zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
een galaxy note n7000 gekocht voor mijn vrouw met cyanomod erop - wat een ramp. Veel is anders, onduidelijk voor mij, aan Android gewend...

Apps als Gmail en Gmaps heb ik wel gedownload maar laten zich niet zien. Bovendien kan ik de apps wel selecteren en naar het startscherm slepen maar ze blijven er niet staan.

Wie weet daar wat op?

Anders het liefst een tip hoe ik het weer op fabrieksinstellingen krijg, dus op Android.

Hey

Cyanogenmod is gewoon android hoor.
Als je hem gekregen hebt met niks erop(geen play store) moet je Gapps flashen, gewoon even op google zoeken naar

Gapps samsung galaxy note n7000 cm (cyanogenmod versie)

UPDATE: staan de gedownloade apps wel in de app lijst?(instellingen-apps-gedownload)

Hoop dat het lukt.

Laatst bewerkt:
Als je de stock rom er weer op wilt kan je het volgende doen. Maak wel eerst een back-up van je gegevens

Je moet de recovery gaan gebruiken in de recovery scroll je met je volume knoppen en bevestig je/ drukt op OK met de home knop.

Ga in de recovery mode dit doe je door de telefoon uit te zetten en bij het aanzetten op Volume UP + Home + aan/uit knop in te houden. Als het goed is staat er bovenaan CMW-based recovery als dat klopt dan kan je de telefoon weer herstarten.

Dit is de rom die je nodig hebt ---> link verbind je telefoon met een pc en zit dit bestand op je telefoon op een plaats waar je het makkelijk terug kan vinden.

Als je dat hebt gedaan moet je weer terug in de recovery mode.
Daar moet je de volgende dingen doen.
Ga met je volume knop naar wipe data/factory reset en klik dan op de home knop. Ga met de volume knop naar yes en druk op de home knop. Als dat klaar is ga je naar wipe cache partition klik daar weer op yes.

Nu gaan we de rom flashen (installeren).
Ga in de recovery mode naar install zip from sd card en ga naar de plek waar jij het hebt gezet ben je bij het bestand en klik op de home knop niet installeert het als het klaar is druk je op reboot system now. Nu heb je weer de stock rom op je telefoon staan. De versie die er dan op staat is android 4.1.2

Waarschijnlijk heb je geen stabiele versie van cyanogenmod vandaar de problemen op je telefoon als toch cyanogenmod wilt houden dan kan ik ook weer een stappenplan neerzetten van hoe je een stabiele versie flashed

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan