Ik heb mijn pc 4 jaar, zonder problemen te ondervinden. Vorige week wou ik er Vista op laten draaien (nodig voor 't werk) en werd de harde schijf eruitgehaald. Dit gebeurt via de accu. Sindsdien heb ik problemen met de stroomverbinding. Telkens ik de pc opstart gaat ie 30 seconden goed en dan plots schemert het scherm, kan je de muisaanwijzer niet meer over het scherm bewegen, kan je de pc niet meer uitschakelen, ... maw reageert de pc op niets meer, maar staat het scherm wel te schemeren.
Even werd de accu eruitgehaald, zodat de pc enkel op netstroom draaide. Dat lukte vrijdag, maar nu niet meer. Indien ik hem nu nog zonder accu op netstroom laat draaien, valt hij na een kleine 5 seconden al meteen uit. Met de accu aangesloten en de netstroom eveneens, doet hij nog steeds hetzelfde: opstarten tot het bureaublad te zien is en dan enkel een wazig scherm zonder enige reactie op welke toetsencombinatie dan ook, zelfs op het drukken op de powerknop reageert hij niet.
Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dit eventueel kan oplossen?
Bedankt!
Elise
Even werd de accu eruitgehaald, zodat de pc enkel op netstroom draaide. Dat lukte vrijdag, maar nu niet meer. Indien ik hem nu nog zonder accu op netstroom laat draaien, valt hij na een kleine 5 seconden al meteen uit. Met de accu aangesloten en de netstroom eveneens, doet hij nog steeds hetzelfde: opstarten tot het bureaublad te zien is en dan enkel een wazig scherm zonder enige reactie op welke toetsencombinatie dan ook, zelfs op het drukken op de powerknop reageert hij niet.
Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dit eventueel kan oplossen?
Bedankt!
Elise