Cyberlink PowerDirector 10 crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0685

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Berichten
855
Hallo,

Ik heb een probleem met CyberLink PowerDirector 10.
Tot nu toe heb ik dit programma zonder problemen gebruikt echter
krijg ik plotseling steeds de melding: "PDR10.exe is gestopt met werken".
Je kunt dan een rapport verzenden of annuleren echter blijft hij de fout weergeven.

Btw.: de pc draait op Windows 8.1 x64
Hoe los ik dit op?

Mvg,

Michaël
 
Laatst bewerkt:
Wat zegt de crash log?
Heb je vraag verplaatst van multi media naar overige software.
 
Laatst bewerkt:
Oorzaak kan zijn:
RAM, defecte drivers, corrupte registratie,
dubieuze programma's, malware, ....
 
BikerBill64 > met de RAM en drivers is niks mis, corrupte registratie weet ik niet hoe ik dat
moet nachecken. er staan bovendien geen andere versies op van Powerdirector en MalwareBytes geeft ook geen problemen aan.
 
pd wel voorzien van updates, hetzelfde probleem van jou met deze meldcode kom ik ook bij pd 9 tegen.
Ook de laatste versie van quicktime wil helpen bij het starten van pd
Citaat uit het cyberlink forum:
Most of the time when PD10 crashes on opening is because you do not have the latest version of quicktime installed.

Make sure you have the latest quicktime installed. Sounds crazy, it's true. Get the latest video card drivers installed....

Even though you do not "need" it to get PD to just run, add more RAM to your machine at least to 8 gig. It will help. Keep your hard drive with as much free space you can.

Power Director 10 is a resource hog.
 
Laatst bewerkt:
Quicktime is up-to-date. Echter als ik de patch via de cyberlinksite wil downloaden krijg ik deze fout (zie afbeelding)fout2.jpg
 
uiteindelijk heb ik versie 10 verwijderd en 13 erop gezet. werkt nu zonder problemen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan