cyclische redundantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

dierickbart

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
ik heb het spel mafia gekocht. Ik steek de cd-rom netjes in de cd-lade en het begint de setup en stopt al bij de file a1.dta . als ik deze file vanop de cd-rom naar mn harde schijf wil kopieren komt de foutmelding cyclische redundantiecontrole. Daardoor wordt de file niet gekopieerd. Ik heb al op google gezocht en daar hebben ze het dan over herstelprogramma's of over een andere drive enz. ik heb al een andere drive geprobeerd, weet iemand hoe die foutmelding er komt, hoe ik dit kan oplossen eventueel met een herstelprogramma

Et ziet er naar uit de je CD-Rom speler de CD niet goed kan lezen, dit kan door een beschadiging op de CD komen of dat je CD-Rom speler niet in orde is.
Je zou de CD in een andere computer moeten testen en als hij het daar ook doet moet je ermee terug naar de winkel

Een CRC (Cyclic Redundancy Check) wordt uitgevoerd om te zorgen dat wat er gekopieerd wordt ook echt goed wordt gekopieerd. Als er dus een fout gelezen wordt zal hij stoppen. Bij een originele cd in een goede cd-rom speler zou het geen problemen moeten opleveren.

bestaan er dan geen programma's om die file dan eventueel terug te herstellen

Geplaatst door dierickbart
bestaan er dan geen programma's om die file dan eventueel terug te herstellen

:confused: Als je voor een spel hebt betaald neem ik aan dat je gewoon een goed werkende CD wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan