cyclische redundantiecontrole foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mad Hankey

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2002
cyclische redundantiecontrole foutmelding van mijn harde schijf.Ik gebruik u-torrent en heb bijna niets op mijn 120 gig schijf staan en krijg steeds deze melding.Ik krijg ook steeds bij het opstarten chkdsk g (schijf G)en moet dan opstarten zonder schijfcontrole anders loopt hij niet door.Ook als ik via mijn pc-eigenschappen-extra-foutcontrole toepas stopt hij bij fase 4.Mijn harde schijf is onder verdeelt in 2 partities g en h,en h werk zonder problemen.Wie weet een oplossing of is mijn 8 maand oude maxtor aan het einde.

Hallo

Laat eens eens diagnostic van de betrokken fabrikant lopen op betrokken schijf.

Niet vergeten .... 2 jaar garantie.

Peter

Ik heb dat programma powermax gedownload maar deze vraagt om een floppy.Heb dat gedaan maar wat nu?

Ik heb het gedaan en de schijf die ik dacht stuk te zijn was goed.Nu heb ik voor de zekerheid ook mijn vaste schijf waar windows op draaid gedaan en wat blijkt hier geeft deze een diagnostic code ca95a77c weer met this drive is failing.Dus deze zal wel stuk zijn.Als iemand weet wat te doen reageer even ik zal zelf met mijn gebrekkig engels ook even gaan zoeken.

Klik recht in deze computer op de betreffende schijf > Eigenschappen > tabblad extra > Nu controleren > De twee opties aanvinken en op start drukken, vevolgens wordt gevraagd of hij de contole bij de volgende opstart moet uitvoeren kies dan voor ja, en start de pc opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan