D-Link All In One Mobile Companion (DIR-505) iemand hier bekend mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lin10

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2002
Is iemand hier bekend mee en wat moet ik aanschaffen?
Ik heb thuis ook een probleem dat ik geen of slechte verbinding heb op mijn balkon met mijn Ipad.

Net gezien bij RTL Boulevard:
Het is een heel bekend probleem: je hebt internet, maar op de eerste verdieping (of hoger) in je huis heb je amper nog signaal. Met producten van D-Link kun je dat signaal versterken en tot in de nok van je stulpje mailen, masn'en, twitteren, facebooken, etc.
De D-Link All In One Mobile Companion (DIR-505) ziet er op het eerste gezicht misschien niet zo spectaculair uit, maar toch is het een super handige gadget. Als je dit simpele apparaatje in een stopcontact steekt, verandert het meteen in een Wirleess-N router, netwerk-repeater, usb-oplader en mediastreamer (in combinatie met een externe harde schijf).
Daarnaast zit er ook nog een netwerkaansluiting op. Als mediastreamer kan de All In One Mobile Companion content als video's en muziek draadloos naar Android- en iOS-apparaten streamen, mits deze zijn voorzien van een gratis verkrijgbare app.

Het is vrij handig toestelletje. Je Hebt mediastreamer en dat is toch al pluspuntje. Je kan hem in het stopcontact steken en zo via je Ipad verbinden met wifi. Of het toestel met een Router verbinden. Lijkt me vrij handig.

Ik heb hier nog nooit van gehoord. Zijn er nog andere mogelijkheden op dit gebied of is dit het enige wat er is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan